استخوان ها هم احتیاج به ورزش دارند. حرکاتی هست که باعث استخوان سازی می شود و بافت های متصل کننده و ماهیچه ها را قوی می سازد و دیگر به راحتی می توانید سریع بدوید.

کد خبر: ۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان هر یک از حرکاتی که در زیر به آن می پردازیم را 15 تا 30 ثانیه انجام دهید و آن را به 1 دقیقه برسانید. این حرکات برای افرادی که زانو درد دارند، توصیه نمی شود.

چند حرکت ورزشی برای سلامت استخوان ها

پرش به بالا

الف. بایستید و پاها را به هم بچسبانید. زانوها را خم کنید بطوریکه باسن کمی پایین بیاید. کمر را راست و دست ها را رو به پایین و کشیده نگه دارید.

ب. دست ها را رو به بالا ببرید و به هوا پرش کنید. به زمین که برمی گردید زانوها را خم کنید و چند بار دیگر هم این پرش را انجام دهید.

پرش از طرفین

الف. همانطور که ایستاده اید، دست ها را رو به بالا با زاویه 90 درجه نگه دارید و مشت کنید. به آرامی اسکوات بزنید، وزن خود را روی پای راست بیندازید و پای چپ را از زمین بلند کنید.  دست ها را تا کنار گوش بالا ببرید و بچرخانید.

ب. حالا پاها را جابجا کنید و همین کار را باز انجام دهید.

پرش جهشی

پای چپ خود را جلو قرار دهید و خم کنید، بطوریکه ران پای چپ به موازات زمین قرار گیرد و پای راست را به عقب بکشید، بطوریکه شست پای راست روی زمین باشد. دست ها را خم کنید. به هوا بپرید و وقتی به زیمن می آیید، پاها را جابجا کنید. این حرکت را چند بار تکرار کنید.  

منبع: باغ دارو

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید
نام:
ایمیل:
* نظر شمـا:
پربحث ترین
انتقادات و پیشنهادات
نتایج زنده